Thursday, January 24, 2013

o mladosti, o ludosti i o zamalo kobnom nesporazumu

Sjecam se jedne situacije kad smo jedna moja poznanica i ja sjedile na jednoj klupi.
Bila je vruca ljetna noc, a mi smo jos bile maloljetne. Ona se voljela jako zezati - pogotovo na tudji racun. Na neki nacin je svojim "lajavim jezikom" (kako bi to
znali nazvati neki odrasli) i sa svojim naizgled neozbiljnim ponasanjem pokrivala ili ti skrivala svoju patnju (rastavljeni roditelji, nasilni djed koji joj je jednom bez pardona opalio samarcinu jer je zakasnila/dosla kasnije doma nego sto je bilo
dogovoreno ili nego sto su trazii od nje.

Stichworte:
- 2 Slovakinje su prosle kraj nas kao da i ne postojimo, a boravile su u istoj
zgradi kao i njen decko - nesto od toga je nju ocito razjarilo, pa im je viknula "idete
se jebati, a". Ne znam po cemu je ona zalkjucila ili tocnije predpostavila da te 2 cure nisu str8 i da ce ju razumjeti. Upravo u tom momentu su naisla slucajno dva tipa (prognanik i izbjeglica iz Bosne - drugi su se znali zezati da je po tati milicajac, a po mami Srbin, kasnije se poceo baviti u RH aktivno politikom i postao je clan
desnicarske stranke, ja se sjecam da ni jednog od njih nikad nisam vidjela sa curom i
kako je jedan od njih kukao dog je drugi bio u zapadnjoj Europi jer mu je ocito
silno nedostajao) koji su stanovali u istoj zgradi kao one 2 Slovakinje i zato krenuli za njima (oni i Slovakinje nisu bili skupa nego je to bio jedini put do te kuce) i koji su to njezino preznatizeljno i za njih ocito iz nekog razloga
provokantno pitanje povukli na sebe (ideje odnosa). Kao prvo se nisu ni okrenuli, ali
su se nakon par minuta vratili i krenuli direktno prema klupici na kojoj smo
sjedile i pricale moja poznanica i ja. Maloljetni izbjeglica se obratio pretecim
glasom mojoj poznanici i rekao joj je "STO TI TO GOVORIS, JESI LI NORMALNA, PAZI
STO GOVORIS". Ona mu je rekla da se nije obracala njima nego Slovakinjama i ja sam
to potvrdila. On to nije htio vjerovati i krenuo je prema mojoj poznanici dignute ruke u nakani da
je udari. Ona je izvukla noz i rekla "samo dodji, zaklati cu te i krvi cu
ti se napiti". On se isti tren povukao, gace su mu bile pune govana [usrao se] i rekao svome
frendu "ajmo ca, ova je luda".

No comments:

Post a Comment