Tuesday, November 27, 2012

Gadosti medju balkancima - anegdotice

Kad je meni bilo nekih 11 godina ujna mojoj
majci pred mojim tatom, bratom, djedom, bakom
i jednom njezinom sestrom otrovno i
provocirajuci veli "I S MUZOM
SAM TI SPAVALA" - sto bi
se moglo interpretirati kao pokusaj
da je povrijedi, sokira i rasplace.
Moj otac joj je na to odmah odbrusio:

"NIJE MOJ KURAC RATNI ZLOCINAC DA
ULAZI U SVAKU PICKU". Nakon toga je
ujna sva popizdila, pocela
se histericno i ludjacki derati "policija,
policija, sta mi tu govore, kako me
vredjaju, gdje je moz muz".

Kad su se moji vjencali moja ujna im
se legla u bracni krevet, iako je
znala da je soba bila pripremljena za
mladence, a ona je u istoj kuci imala
svoju spavacu sobu i nije bilo
toliko nalokana da ne zna sto radi.

Moju baku i zenu jednog od bakine brace je ta ista moja ujna metlom tukla.
Baka je nije prijavila - kao ono: "kako mogu, to je moja ...-ica, sinova zena", ali je za
to zena jednog od brace moje bake ujnu prijavila i bila s njom na sudu (70-ih godina).

Za moju ujnu su pricali da se kurva sa
svima za cokoladu i da po
ljetu nosi dekicu preko ramena da
je ne bi zulilo kad bi se jebala na
nekom travnjaku ili nekoj
sumici.

No comments:

Post a Comment