Thursday, November 29, 2012

controlling and over-protective father

herrschsüchtiger Vater, Glucke, Kontrollfreak, bossiness, Verlustängste

Angst davor im Alter allein zu bleiben - interessant, dass er nie auf die Idee gekommen ist, dass er mich mit seinem Verhalten von sich treibt, dass es mein Bedürfnis nach
Freiheit und Abstand von ihm vergrößert

- sich lustig machen über und Versuch zu erniedrigen, wenn es nicht nach seinen
Vorstellungen lief

- bolesne ambiciju, mislio da ce zivjeti kroz svoju djecu, da ce ona u
zivotu realizirati sto je on htio ali nije uspio ili pak sto je on za njih
predvidio, planirao, zelio (briga ga je bila za sto sto njegova djeca zele)

- "jer sam ti za to studij placao da bi ti sada isla besplatno volontirati
i pomagati sirotinji u Africi/Aziji/Latinskoj Americi?! - nije znao sta
da odgovori kad bih mu na to odgovorila da ja od njega nikad nisam ni
trazila da mi financira studij i da me on nije za vrijeme pustio raditi jer je mislio
da me tako moze barem financijski drzati ovisnu o njemu tojest roditeljima

- ich habe aufgehört zu zählen, wie oft ich ihm "du kannst mich nicht kaufen" gesagt
habe

- emocionalne ucjene (kako je on ili kako su oni/mama i on bolesni i stari ili
pak da jedva spajaju kraj s krajem i kako se muce u tudjem svijetu, pa da
im bar ja olaksam tako da ostanem doma i putujem svaki
dan 4 sata busom, vlakom i tramvajom na studij umjesto da
odem u neki drugi grad ili drzavu gdje bi mi oni morali placati sobicu - kao
oni ne zele da ja prolazim isto kao oni, pa bi mi pricali o
svojim groznim iskustvima kao podstanari kad su bili studenti), ako to nije funkcioniralo je apelirao na moje osjecaje duznosti

- als mein Bruder und ich schon fast 30 waren, meinte unser Erzeuger, dass er
uns nicht so autoritativ hätte erziehen sollen und nicht so streng hätte sein sollen -
na, prima, davon hatte ich dann viel und was heißt das überhaupt: gefällt ihm das
"Endprodukt" seiner fraglichen Erziehungsmethoden nicht? ist er enttäuscht? wäre es
ihm lieber sein Sohn und seine Tochter wären anders geworden? was hat man denn
davon, wenn jemand "es tut mir leid" sagt, soll man sich dann als Fehler fühlen? ich
tue es nicht und denke, dass ich so wie ich bin mehr als in Ordnung bin - ich fand
das Bedauern meines Vaters noch verletzender als die Erziehung und die gute Kinderstube, die ich im Elternhaus "genossen"
habe

"they fuck you up your mum and dad, they may not mean to but they do ... don't habe any kids yourself" (Larkin)

No comments:

Post a Comment