Sunday, February 26, 2012

netolerantna tiranica

Omalozavala je moje misljenje. Rekla mi je da to kako ona to kaze i vidi da vecina to tako misli, a do ovo sto ja govorim da to jedan (1) posto tako vidi. Nije se uopce pozvala na neku konkretnu studiju i nije imale nikakve argumente da "dokaze" da je to tako kako ona kaze. Osim toga da se je i pozvala na neku znanstvenu studiju to isto ne predstavlja i ne znaci bas puno. Koliko cesto razna istrazivanja dodju na sasvim drugacije pa cak i suprotne rezultate, teorije etc.

Njezin "problem" je sto ona ne postuje i ne tolerira tudja misljenja ili preciznije receno misljenja koja se razlikuju od njezinih.

Povisila je ton - skoro se nije derala na mene. Bila je agresivna, uznemirena, ljuta, razjarena i predbacila mi je da ja UVIJEK TRAZIM da se u necemu ne slazem sa njom samo da bih imala drugacije misljenje. Ja sam joj smireno rekla da tome nije tako i da ja samo pokusavam stvari sagledati diferencirano i iz svih perspektiva.

Ona zeli dominariti i biti uvijek u pravu.

Eto primjera: Ona misli da radoholicari (workaholics) skrivaju neke svoje probleme pod radom, da ne bi trebali imati obitelj i djecu jer ih zanemaruju (na primjer potrebu djece za njeznoscu i paznji, a ne samo da budu materijalno osigurani, siti). Rekla je da radoholicarima nesto manjka (znaci da su deficitarni). Ja sam rekla da ne izrazavaju svi ljudi ljubav na isti nacin i pricala sam joj o jednoj knjizi u kojoj su opisane pet raznih vrsta izrazavanja ljubavi. Dala sam joj do znanja da ti ljudi ne skrivaju nuzno nesto i da nemaju deficite nego da imaju drugacije sposobnosti. Ona mi je predbacila da stitim radoholicare. Rekla mi je isto kao X. da ja osjecam potrebu se braniti iako me ona nije napala (upotrebila je iste rjeci kao X. - to je bila cula od mene kad sam joj pricala o X. - znaci izvukla je nesto iz naftalina i nesto sto sam joj ja povjerila i pokusala je upotrebiti nesto za sto je znala da vec kod X. nije proslo/nije funkcioniralo) Ja sam joj rekla da tome nije tako. Nisam joj rekla da ona ne moze znati kako se ja osjecam i da su to njezine projekcije, ali sam joj rekla da je ona izrazila svoje misljenjie i das sam ja izrazila svoje, jer i ja imam valjda pravo na to zar ne.

Interesantno mi je kako takve osobe kao X. i .. koriste iste ili bar jako slicne metode. No ni jednoj ni drugoj nije upalilo to sto su zeljele postici (na primjer da ja prihvatim njihove misljenje, da promjenim svoje, da sutim, da popustim iako se ne slazem, - sve to skupa za mene ne dolazi u obzir).

No comments:

Post a Comment