Wednesday, January 4, 2012

homofobija i diskriminacija u obitelji se nastavlja

Mater mi je jucer rekla "ne moras to [my sexual orientation] nabadati svakome na nos, pogotovo ne u ovako malome mjestu". (Uopce nije istina da ja to svima 'nabadam' na nos. Ne letim ja okolo i ne govorim ljudima koje ne poznajem "slusaj, ja sam queer". Dapace, bas je suprotno.) A da i je i da to radim, zasto bi to moralo predstavljati problem za moju majku i zasto bi je to moralo smetati?) Prije toga smo ona, moj otac i ja razgovarali o tome kako sam ja jednom jednoj poznanici nakon sto me je ona direktno pitala jesam li "lezbaca" rekla da se kaze lezbijka i da jesam. Ona (ta poznanica) se onda odmah obratila mome ocu koji je stajao kraj mene u tome trenu i pitala ga je je li istina, a on ne to zanijekao (denial) i rekao da se mi samo salimo.
Ja sam pitala svoju majku zasto bih se ja po njezinome trebala skrivati i zasto ona ne skriva svoju heteroseksualnost i zasto ju je na primjer "nabadala" ljudima na nos kad se je vjencala. Na to nije znala nista odgovoriti.

hinzugefügt am 13.1.2012: Ich bin wieder gesund, fühle mich prima, esse aber weiterhin nur gesundes Zeug. Meine Mutter hat morgen Geburtstag. Mitfeiern werde ich nicht, da sie und ich momentan nicht miteinander reden. Wir hatten nicht mal Streit, sondern sie hat mich gestern Abend angeschrieen und ist verbal aggressiv auf mich und das habe ich nicht nötig. Sie nimmt sich halt zu viel heraus und meint ihren Ärger und ihren Frust an mir auslassen zu müssen, warum auch immer. Sie hat mich beschuldigt, dass ich den Blutdruck meines Vaters in die Höhe habe schießen lassen (dabei haben wir und ganz ruhig unterhalten) und als ich ihr sagte, dass das nicht stimmt und dass sie meinen Blutdruck in die Höhe schießen lässt, schrie sie mich an, wurde vulgär und beleidigend.

No comments:

Post a Comment